ℹ️ L’Alberg municipal de Castellgalí és una instal·lació que l’Ajuntament i els veïns 🫶 de la localitat posen a disposició dels pelegrins del Camí de Sant Jaume i del Camí de Sant Ignasi.
Ocupa un antic paller magníficament rehabilitat. Disposa de 18 places, banys, espai de menjador, cuina amb microones, calefacció, etc.
Descobriu-lo amb nosaltres de la mà de Ferran Lloret, dels Amics del Camí de Sant Jaume de Sabadell; i la Patrícia, de l’Ajuntament de Castellgalí, que, amablement ens va obrir les portes de la instal·lació.

